Zrušení
14-denní možnost na vrácení zboží pro všechny náhradní díly
14 days

Máte právo na vrácení zakoupeného zboží do 14 dnů po obdržení vašich Autodíly

Více

Platba

V našem online obchodu automobilové součástky je možné využít tyto způsoby platby

  • Kupte si náhradních dílů a zaplaťte kreditní karty – MasterCard, Visa, American Express
  • Paypal umožňuje nakupování auto-díly – PayPal

Více

Doprava

Po vytvoření objednávky v našem auto-díly obchodu si můžete vybrat kurýrskou společnost:

DHL, GLS & UPS doručí vaši náhradní díly objednávku pohodlně přímo k vám domů anebo do dílny
Doprava zdarma objednávky od 2900 Kč

Více

Česká republika
  • euautoteile.de v Německu Deutschland
  • euautoteile.at v Rakousko Österreich
  • euautoteile.ch ve Švýcarsko Schweiz
  • euautopieces.fr ve Francii France
  • euautopezzi.it v Itálii Italia
  • euautorecambios.es ve Španělsku España
  • euautoczesci.pl v Polsku Polska
  • euautopiese.ro v Rumunsku România
  • euautoonderdelen.nl v Nizozemsku Nederland
  • euantallaktika.gr v Řecku Ελλάδα
  • euautopecas.pt v Portugalsku Portugal
  • euautoonderdelen.be v Belgii België
  • eualkatresz.hu v Maďarsku Magyarország
  • eurobildelar.se ve Švédsku Sverige
  • euavtochasti.bg v Bulharsku България
  • euautodele.dk v Dánsku Danmark
  • euvaraosat.fi ve Finsku Suomi
  • euspares.co.uk v Spojené království United Kingdom
  • euavtodeli.si v Slovinsko Slovenija
  • euroautodiely.sk v Slovensko Slovensko
  • euautoosad.ee v Estonsko Eesti
  • euautodalys.lt v Litva Lietuva
  • euautodalas.lv v Lotyšsko Latvija
  • euautodeler.co.no v Norsku Norge
0,00 Kč #
Registrace
Přihlášení

Zadejte váš email a heslo

Zapomenuté heslo?

Ještě nemáte účet na EUautodily.cz? Registrace se nyní, bude to trvat méně než 1,5 minuty

0,00 Kč #
EUautodily.cz - podpora
Více než 1 000 000 autodílů Více než autodílů
×
×

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO VŠECHNY OBJEDNÁVKY

1. Obchodní podmínky pro prodej, doručení a platbu

Prodejce a smluvní partner


Vašim smluvním partnerem pro všechny objednávky vytvořené přes naši webovou stránku je


AUTODOC AG
Josef-Orlopp-Straße 55
10365 Berlín
Е-mail:
[email protected]
Web: www.autodoc.cz
Představenstvo: Bert Althaus (CFO – finanční ředitel), Dmitri Zadorojnii (CTO – technologický ředitel)
Předseda dozorčí rady: Alexey Kletenkov
IČ DPH: DE260634589
Obchodní rejstřík: HRB 233377 B, Amtsgericht Berlin – Charlottenburg (okresní soud v Berlíně, městská část Charlottenburg)

2. Rozsah platnosti a předmět smlouvy

2.1 Uvedené Všeobecné obchodní podmínky ("VOP") se vztahují na registraci účtu a všechny nákupy zboží koncovým zákazníkem ("Vy") v online obchodě www.euautodily.cz.

2.2 Tyto VOP výslovně upravují smluvní vztah mezi vámi a námi. Vaše VOP nesmí být integrální součástí smlouvy, a to ani v případě, že explicitně nenamítáme jejich přijetí.

2.3 Tyto VOP jsou kdykoliv přístupné, mohou se vytisknout nebo stáhnout na adrese www.euautodily.cz/obchodni-podminky .

3. Registrace

3.1. Registrace je povinná na účel nakupování v online obchodě. Registraci lze vytvořit během procesu objednávání, nebo nezávisle od objednávky. Po dokončení registrace vám založíme účet, který můžete použít pro úpravu vašich zákaznických dat, jako například doručovací adresa.

3.2 Registrovat se mohou pouze jednotlivci, kteří dosáhli zákonem určený věk, s kapacitou uzavřít smlouvy (neplatí například pro rodiny nebo páry), právní entity a obchodní partneři. Tento požadavek se rovněž uplatňuje při tvorbě objednávek. Pokud se společnost zaregistruje jako zákazník, jednotlivec, který registraci vytvořil zaručuje, že je oprávněn zastupovat společnost.

3.3 Při registrovaní účtu musíte poskytnout vaše jméno, doručovací a fakturační adresu, vaše telefonní číslo, a vaši emailovou adresu, a následně si zvolíte heslo (dále jako "přihlašovací údaje").

3.4 Odesláním vyplněného registračního formuláře posíláte závaznou nabídku k uzavření smlouvy související s registrací účtu. Před finálním odesláním registračního formuláře se vám zobrazí shrnutí údajů, které jste zadali. Všechny chyby lze opravit přechodem na předchozí stránku v prohlížeči, kde následně můžete změnit vaše zadané údaje.

3.5 Po dokončení registračního procesu vám zašleme uvítací email. Přijetí tohoto emailu je považováno za dokončení procesu registrace účtu.

3.6 Zaručujete, že informace, které jste nám poskytli v rámci registrace, jsou pravdivé a úplné. Pokud poskytnete nesprávné nebo neúplné informace, vyhrazujeme si právo na ukončení a odstranění účtu bez ohledu na lhůtu pro výpovědní oznámení. Zavazujete se, že nám sdělíte všechny budoucí změny v údajích, které jste poskytli v kontextu vaší registrace, a to ihned a bez zbytečného odkladu.

3.7 Účet může být zrušen v souladu s odstavcem 12. Vaše osobní údaje budou následně okamžitě vymazány, pokud nebudeme mít povolení nebo nebudou potřebné pro další uchovávání kvůli zákonným předpisům. Více informací naleznete v našich pravidlech ochrany soukromí.

3.8 Za žádných okolností nejste oprávněn zveřejnit vaše přihlašovací údaje třetím stranám, a to především vaše přihlašovací heslo. V případě, že třetí strana získá přístup k vašemu účtu, nebo existují jiné známky zneužití vašeho účtu, musíte nás o tom okamžitě informovat a ihned si změnit přihlašovací údaje.

3.9 Neexistuje žádné oprávnění registrovat nebo používat online obchod. Nejste oprávněn registrovat se na stránce www.euautodily.cz vícekrát.

4. Uzavření kupní smlouvy

4.1 Smlouvy na nákup produktů se uzavírají následovně:

4.1.1 Pro zahájení procesu objednávání je třeba vědět, jaký produkt si chcete koupit, a ten je nutné vložit do nákupního košíku kliknutím na příslušné tlačítko.

4.1.2 Před finálním odesláním objednávky, která obsahuje v nákupním košíku vámi zvolené produkty, je nutné celý obsah objednávky zobrazit ještě jednou. Pak můžete vaši objednávku znovu změnit. Po uzavření kupní smlouvy vaše objednávky ukládáme, ale k objednávce se již nelze dostat. Před kliknutím na tlačítko "Potvrdit objednávku" si prosím objednávku důkladně zkontrolujte.

4.1.3 V případě způsobů platby, které nejsou spojeny s okamžitou platbou z vaší strany, se uzavírá závazná nabídka ke kupní smlouvě, a to kliknutím na tlačítko "Potvrdit objednávku" v okně v nákupním košíku. Umístění produktů v online obchodě není závaznou nabídkou k uzavření kupní smlouvy. Přijetí objednávky potvrdíme emailem. Potvrzující email však zatím neznamená, že jsme vaši objednávku přijali. Kupní smlouva se uzavře pouze po potvrzení odeslání zboží. Pokud zaplatíte za objednávku (elektronickým) SEPA převodem na náš bankovní účet (možnost platby "Vorkasse" ["Platba předem"]), pouze potvrzující email o objednávce může být považován za naše prohlášení o přijetí objednávky, a nikoli potvrzení odeslání zboží.

4.1.4 V případě způsobů platby, které jsou spojeny s okamžitou platbou z vaší strany (například PayPal, sofortueberweisung.de, atd), tak umístění produktů na webové stránce www.euautodily.cz představuje naši oficiální nabídku. Přijmout tuto nabídku pro uzavření kupní smlouvy můžete kliknutím na tlačítko "Potvrdit objednávku" v okně v nákupním košíku.

4.2 Vaše údaje z objednávky si můžete vytisknout hned po odeslání objednávky. Pokud si přejete znovu zkontrolovat dokumenty související s vaší objednávkou, kontaktujte nás telefonicky nebo emailem. Rádi vám zašleme kopii těchto údajů.

4.3 Objednávky lze změnit před tím, než opustí náš sklad, nebo před předáním přepravní společnosti, tj před vydáním odesílacího čísla a potvrzením odeslání zboží emailem. Neovlivňuje to vaše zákonné právo na záruku, ani vaše práva na zrušení objednávky.

4.4 Kromě toho si vyhrazujeme právo zrušit smlouvu, pokud zboží není dostupné u spolehlivého, důkladně vybraného dodavatele z důvodů, za které výslovně neneseme odpovědnost (rezervace samodoručení). V takových případech vás budeme okamžitě informovat o tom, že zboží není dostupné, a vrátíme vám všechny vaše související platby.

5. Vyměnitelné součástky

5.1 Vyměnitelné součástky jsou výrobky, na které se vztahuje záloha (záloha za vyměnitelné zboží) uvedená v informacích objednávky, např. alternátory, a kterou jste povinen zaplatit dodatečně při nákupu. Po získání vyměnitelné součástky nám prosím zašlete zpět úplnou starou součástku z vašeho auta, a poskytněte nám číslo vašeho bankovního účtu, abychom vám mohli vrátit vámi zaplacenou zálohu. Staré součástky nám musíte poslat na vaše náklady.

5.2 Zajistěte, aby z brzdových třmenů, servo čerpadel a jiných dílů posilovače řízení byla úplně odstraněna pracovní kapalina. Staré díly musí být schopny repasování, a nesmí mít žádné praskliny ani zlomení.

5.3 Pokud staré součástky vrátíte s prasklinami na krytu / uložení, hnacích hřídelích nebo s rozdílnými hodnotami elektrického proudu (intenzita elektrického proudu) / výkon, zálohu nebude možné vrátit.

5.4 Příkladem vyměnitelných součástek jsou:
- servo čerpadla
- převodové skříně řízení
- startéry
- alternátory
- brzdové třmeny
- hnací hřídele
- vstřikovače paliva
- vysokotlaká čerpadla
- baterie

6. Odeslání a doručení

6.1. Doručení v rámci Česka:

Cena za doručení při objednávkách s hodnotou pod 2900,00 Kč je 280,00 Kč. Bezplatné doručení nabízíme v případě objednávek s hodnotou nad 2900,00 Kč (kromě doručení do zahraničí, a doručení speciálních druhů zásilek - nadrozměrné zboží, vyměnitelné součástky a pneumatiky).

Při použití způsobů platby, například PayPal nebo platební karta vám nebude účtován žádný další poplatek za transakci.

Doručení mimo Česko:

Cena za doručení do jiných zemí uvedená níže je platná bez ohledu na hodnotu objednávky, a musí být zaplacena.

280,00 Kč pro Česká republika

Příplatek za nadrozměrné zboží:

Za nadrozměrné zboží jsou považovány následující náhradní díly: Autobaterie, katalyzátory, svodové potrubí, tlumiče výfuku, závodní tlumiče výfuku, prahy, křídla, palivové nádrže, spoilery, boční panely, tažné spojení (závěsné spojení), přední kapoty a kryty, kryty motoru, kapoty, izolace motorového prostoru a nárazníky.

Poplatek za nadrozměrný náklad v Česká republika činí: 538,00 Kč.

Doručení nadrozměrného zboží v rámci Německa:

1) Cena doručení svodných potrubí, katalyzátorů, tlumičů výfuku nebo závodních tlumičů výfuku je navýšena o příplatek za nadrozměrné zboží v hodnotě 129,00 Kč
2) Doručení autobaterií, blatníků, prahů, palivových nádrží, bočních panelů, spoilerů a nárazníků je navýšeny o příplatek za nadrozměrné zboží v hodnotě 257,00 Kč
3) Doručení předních kapot a krytů, tažných spojení (závěsů), krytů motoru, kapot a nárazníků v rámci Německa je navýšení o příplatek za nadrozměrné zboží v hodnotě 385,00 Kč.


Dodatečné náklady na doručení nadměrného zboží v jiných zemích: Belgie: 691,00 Kč
Bulharsko: 2616,00 Kč
Dánsko: 2180,00 Kč
Estonsko: 2461,00 Kč
Finsko: 2666,00 Kč
Francie: 948,00 Kč
Holandsko: 691,00 Kč
Itálie: 1204,00 Kč
Litva: 2486,00 Kč
Lotyšsko: 2486,00 Kč
Lucembursko: 691,00 Kč
Maďarsko: 2257,00 Kč
Polsko: 1462,00 Kč
Portugalsko: 2871,00 Kč
Rakousko: 691,00 Kč
Řecko: 3614,00 Kč
Rumunsko: 2667,00 Kč
Slovensko: 794,00 Kč
Slovinsko: 2307,00 Kč
Španělsko: 2820,00 Kč
Švédsko: 2513,00 Kč
Švýcarsko: 691,00 Kč


Příplatek za nadrozměrné zboží se vztahuje na každou položku.

Poznámka:

Doručení nadměrného zboží do zemí, které nejsou uvedeny v seznamu výše, není možné.


Všechny uvedené ceny jsou předmětem platby DPH při současné výši 21%.

Lhůty doručení:

Na skladě

Produkt je dostupný. Položky s tímto statusem dostupnosti odesíláme do 1-2 pracovních dnů po obdržení platby.


Momentálně není skladem

Tuto položku nelze objednat. Již není dostupná, nebo se přestala vyrábět. Můžete si objednat podobný produkt od jiného výrobce.


Čas doručení závisí na dostupnosti produktu. Prosím, zkontrolujte si status dostupnosti produktu, o který se zajímáte. Informace o možných celních poplatcích naleznete zde.


Během svátků nedoručujeme.

6.2. Dodatečná možnost "Bezpečná objednávka"

S dodatečnou možností "Bezpečná objednávka" máte možnost prodloužit standardní právo na zrušení objednávky. Pro nízkonákladovou platbu 89,99 Kč na objednávku nabízíme plné vrácení peněz a bezplatné vrácení zboží v rámci prvních 100 dní, aniž byste museli uvést důvod. Na standardní právo na zrušení objednávky se odkazuje s ohledem na zpracování. Tato možnost, tak jak je nabízena, je dostupná v posledním kroku procesu objednávání. Platí pouze v případě, že produkt je v původním stavu, není poškozen a nebyl instalován. Vaše zákonné právo na zrušení objednávky tímto není nahrazeno ani ovlivněno možností "Bezpečná objednávka".


Požadavky pro vrácení zboží při použití služby "Bezpečná objednávka":


- Prosím, žádost o vrácení zboží podejte ve vašem osobním účtu na stránce www.euautodily.cz, nebo kontaktujte podporu pro zákazníky.
- Pošlete nám produkt v původním balení i spolu s fakturou
- Náhradní díly nesmí být použity, musí být bez poškození, a bez známek namontování.

Možnost Bezpečná objednávka platí jen na jedno vrácení v rámci jedné objednávky.


Když od vás dostaneme zpět náhradní díly, důkladně je zkontrolujeme. Pokud součástka splňuje výše uvedené požadavky, součástku vyměníme za jinou nebo vám vrátíme peníze - podle vámi preferované možnosti.

Poznámka:

Podmínky možnosti Bezpečná objednávka se nevztahují na nadrozměrné zboží, staré vyměnitelné díly a pneumatiky. Kromě toho se podmínky možnosti Bezpečná objednávka nevztahují na produkty z jiných objednávek, pro které tato možnost nebyla zvolena.


Pneumatiky nedoručujeme do Skotska.

7. Přenos rizika při přepravě - následující ustanovení platí pro obchodní zákazníky:

Riziko náhodné destrukce a zhoršení stavu zboží během procesu doručování se přenáší na vás hned po předání zboží osobě odpovědné za jeho převoz k vám, nebo když zboží opustí naše sklady za účelem doručení k vám. Nejčasnější událost je považována za rozhodující událost.

8. Přijetí zboží / poškození při přepravě

8.1 Na doručení vašich objednávek využíváme, mimo jiné, služby kurýrních společností. Pokud by takto doručené zboží bylo poškozeno, postupujte takto: Pokud je to možné, podejte stížnost ohledně poškození zboží přímo zaměstnanci doručovací společnosti, a zdokumentujte stupeň a rozsah poškození. Nebude to mít vliv ani to neomezí vaše práva na uplatnění záruky.

8.2 Rovněž můžete odmítnout přijetí poškozeného zboží. Pokud je doručené zboží poškozeno, kontaktujte nás telefonicky, emailem nebo osobně na výše uvedených adresách. Takto nám pomůžete vymoci naše práva vůči doručovací společnosti a zlepšit naše služby vůči vám.

9. Ceny a způsoby platby

9.1 Nabízíme vám různé způsoby platby za zakoupené zboží. Konkrétní způsoby platby najdete na příslušné stránce produktu.

9.2 Všechny ceny v našem online obchodě jsou uváděny v CZK a zahrnují zákonem stanovenou daň z přidané hodnoty (DPH). Všechny naše ceny jsou mimoskladové a zahrnují i balné, ale nezahrnují všechny náklady na doručení nebo náklady spojené s platbou na dobírku.

9.3 Cena zboží je platná v momentě vytvoření objednávky, a je zobrazena v potvrzení objednávky, které dostanete emailem po vytvoření objednávky. Pokud byly produkty uloženy v nákupním košíku, jejich celková cena se aktualizuje na nejnovější denní cenu při procesu tvorby objednávky.

9.4. V rámci kupních smluv mezi vámi a námi je celková částka k zaplacení - včetně nákladů na doručení - splatná ihned. Souhlasíte s tím, že fakturu dostanete výhradně v elektronické podobě.

9.5

9.5.1. Platební karta:

Po zvolení platební karty jako způsobu platby klikněte na tlačítko "potvrdit objednávku". Poté budete přesměrováni na zabezpečenou stránku, kde si můžete vybrat typ platební karty. Následně budete muset zadat správné informace o kartě a potvrdit platbu. Po dokončení objednávky bude dána částka odečtena z vaší platební karty.

9.5.2. PayPal:

Po vytvoření objednávky budete přesměrováni na přihlašovací stránku služby PayPal. Přihlaste se a proveďte platbu. Chcete-li platit přes PayPal, musíte mít založený PayPal účet. V souvislosti s touto platbou se neúčtují žádné další poplatky.

9.6 V zájmu bezpečných plateb můžeme požadovat potřebné identifikační doklady, údaje z vaší platební karty nebo účtu, a porovnání doručovací adresy, a to výhradně z bezpečnostních důvodů. Údaje odeslané přes zabezpečené připojení nejsou poskytovány třetím stranám. V takových případech může čas zpracování objednávky zabrat více času. Pokud požadovaná informace není poskytnuta, objednávka bude zrušena a náklady na objednávku budou vráceny ve stejné měně, jakou jste zvolili při tvorbě objednávky. V tomto případě nebude zboží odesláno a vámi vytvořená nabídka bude považována za zamítnutou.

10. Nedoplatky / právo na zadržení vlastnictví

10.1 Pokud jste nezaplatili celou částku, vyhrazujeme si právo účtovat vám potřebné doplatky za všechny upomínky, které vám budeme muset poslat, pokud nedokážete, že nám nevznikly žádné náklady na zaslání upomínek, nebo že tyto náklady jsou výrazně nižší než náklady na upomínky, které si nárokujeme. Každá upomínka stojí 64,10 Kč. Pokud upomínka není požadovaná podle odstavce 286, část 2, Německého občanského zákoníku, v souvislosti s první upomínkou vám nevzniknou žádné náklady.

10.2 V případech, kdy zákazník nezaplatil celou částku, máme právo žádat úrok ve výši pět (5) procentních bodů - a pro obchodní zákazníky devět (9) procentních bodů - nad uplatnitelnou základní úrokovou sazbou.

10.3 Uplatnění dalších odškodnění vlivem nedoplatků nebude vyňato nárokováním poplatků za upomínky a/nebo úroky.

10.4 Máte právo se odvolat proti našim požadovaným požadavkům, nebo uplatnit právo na zadržení pouze v případě, že váš protinárok je přijat bez sporu, a existuje právní titul nebo protinárok, který je v synalagmatickém vztahu s řešeným nárokem.

11. Zadržení vlastnictví zboží

11.1 Pro zajištění našich nároků ohledně kupní ceny vůči vám si vyhrazujeme právo na zadržení vlastnictví veškerého zboží, které vám má být doručeno, a to až do zaplacení celé kupní ceny.

11.2 Se zbožím, které je předmětem zadržení vlastnictví, máte povinnost manipulovat pečlivě.

11.3 Před plným zaplacením pohledávek nesmí být zboží, které je předmětem zadržení, poskytnuto třetí straně, ani nesmí být určeno jako zboží pro účely zabezpečení. Vaší povinností je okamžitě nás informovat v písemné podobě, pokud a kdy získala třetí strana přístup ke zboží, které patří nám.

11.4 Pokud jste obchodní zákazník, vztahují se na vás následující ustanovení:

11.4.1 Uchováváme si právo na vlastnictví veškerého doručeného zboží do zaplacení plné sumy všech našich aktuálních a budoucích nároků vyplývajících z kupní smlouvy a pokračujícího obchodního vztahu uzavřeného s vámi ("zabezpečené nároky").

11.4.2 Jestliže realizovatelná hodnota našich jistot ručení překračuje zabezpečené nároky o více než 10%, máme povinnost uvolnit tyto jistoty na vaši žádost. Volbu jistot, které mají být uvolněny, uskutečníme my.

11.4.3 Jakékoli zpracování nebo změny provedené na dodaném zboží, jsou vždy v našem jménu. Pokud je dodané zboží zpracováno s ostatními produkty, které nám nepatří, nárokujeme si tzv. společné vlastnictví i pro nové produkty do hodnoty doručeného zboží (výška finální faktury včetně DPH) jako procento z hodnoty zpracovaných produktů v době zpracování. Nový produkt, který je výsledkem tohoto zpracování, bude také předmětem stejných podmínek, jaké platí pro výrobky dodávané v rámci rezervace.

11.4.4 Pokud je dodané zboží neoddělitelně smícháno s jinými produkty, které nám nepatří, nárokujeme si tzv. společné vlastnictví i pro nové produkty do hodnoty doručeného zboží (výška finální faktury včetně DPH) jako procento z hodnoty jiných smíšených produktů v čase smíchání. Pokud bylo smíchání provedeno tak, že váš produkt lze považovat za hlavní položku, považujeme za odsouhlasené, že úměrnou část vlastnictví převedete na nás. Výsledný samostatný nebo společný majetek budete skladovat v našem jménu.

12. Doba platnosti, zablokování a ukončení platnosti účtu

12.1 Smlouva na registraci účtu se uzavírá na dobu neurčitou.

12.2 Smlouvu na registraci účtu můžete kdykoliv ukončit, bez udání důvodu.

12.3 Máme právo ukončit smlouvu na registraci účtu s oznámením dva týdny předem.

12.4 Právo na zrušení účtu s uvedením vhodného důvodu zůstává nedotčeno. Smlouvu na registraci účtu můžeme ukončit bez udání důvodu, pokud:

- jste poskytli nesprávné nebo neúplné údaje při registraci
- jste opakovaně porušili jiné smluvní povinnosti a pokračujete v jejich porušování i navzdory upozornění a potvrzení, že tak nadále dělat nebudete.

12.5 Pokud jsme ukončili smlouvu, nebudete mít oprávnění znovu si založit nový účet, a to ani pod jiným jménem nebo označením.

12.6 Všechna oznámení o ukončení musí být poskytnuta v písemné podobě. Oznámení o ukončení přes email jsou považována za poskytnutí v písemné podobě.

13. Záruky

13.1 Pokud není níže uvedeno jinak, vaše práva v případě materiálních škod a škod z převodu vlastnictví jsou kryta zákonnými nařízeními.

13.2 Záruční práva pro nové produkty platí pro zákazníky dva roky. V případě používaných produktů vyprší tato platnost do jednoho roku po převodu rizika. Pro produkty "Stark" je exspirační doba tři (3) roky.

13.3 Pokud je odeslaná žádost o uplatnění záruky, máte právo na volbu výkonu vašeho práva v rámci nápravy vzniklých škod nebo máte právo na doručení nového zboží bez poškození (následné plnění). Pokud způsob následného plnění zahrnuje neúměrně vysoké náklady, váš nárok bude omezen na zbývající typ následného plnění. O tomto vás budeme řádně informovat.

13.4 Pokud si budete nárokovat náklady na instalaci a/nebo rozebrání v souvislosti s výměnou nové součástky v autoservisu, která byla dodána od nás jako výsledek odpovědnosti za materiální škody, požádáme vás o poslání originálních faktur, účtenek, atd, a následně, bude-li nárok o uplatnění záruky přijat, proplatíme vám služby provedené v autoservisu. Zajistěte, aby na faktuře byla uvedena pouze práce, která je přímo spojena s opravou poškození (tedy bez dalších externích služeb na faktuře). Cena práce musí být uvedena jako rozpis počtu odpracovaných hodin.

13.5 V případě obchodního zákazníka je odpovědnost za poškození na použitých produktech vyloučena. Nevztahuje se to na hrubé zanedbání nebo záměr. Pro nové položky vyprší lhůta na uplatnění záruky jeden rok po převodu rizika.

13.6 Výhradně pro účely objasnění chceme upozornit na to, že následující okolnosti neomlouvají a nepředstavují materiální škody, pokud jsou příčinou poškození:
- přirozené opotřebení a poškození;
- nesprávné používání;
- neadekvátní nebo nesprávná péče o zboží;
- nevhodné nebo nesprávné používání;
- nesprávná instalace, zvláště pokud objednaný produkt jasně není správným produktem;
- nedodržení pokynů k používání;
- nesprávné zacházení / manipulace.

14. Kontrola přesnosti pasování a kompatibility

Chceme zdůraznit, že navzdory naší maximální snaze se v jednotlivých případech mohou objevit případy doručení nesprávných produktů. Před instalací součástky, kterou jste si koupili, máte povinnost vizuálně ji zkontrolovat a porovnat ji s originální součástkou, kterou chcete vyměnit, a zhodnotit, zda objednaná součástka je vhodná pro vaše auto, například zda se shodují vyvrtané otvory a spojení. Pokud se zakoupená součástka liší svými rozměry, tvarem nebo materiálem od originální součástky, kterou chcete vyměnit, kontaktujte nás pro další objasnění před instalací, úpravou nebo modifikací (např. nabarvení) koupené součástky. Tímto nařízením nebudou ovlivněny vaše práva na uplatnění záruky.

15. Záruka od výrobce

Pokud existuje samostatná záruka od výrobce, kterou můžete uplatnit spolu s naší zárukou, taková záruka se zobrazí v popisu každého produktu. Tato záruka se uplatní pouze na konkrétní produkt a váš nárok na její uplatnění bude založen na záručních podmínkách výrobce, a adresovaný pouze tomuto výrobci.

16. Odpovědnost prodejce

16.1 Bez omezení neseme zodpovědnost za úmysl a hrubou nedbalost, a to i v případech poškození zdraví, končetin nebo života.

16.2 V případě méně závažné nedbalosti neseme odpovědnost v případech porušení základních smluvních povinností. Základní smluvní povinností v rámci významu tohoto odstavce je povinnost, jejíž plnění umožňuje výkon této smlouvy, a na jejíž plnění se může smluvní partner řádně spolehnout.

16.3 V případě odstavce 16.2 výše neneseme odpovědnost za jakýkoli obchodní neúspěch, ztrátu zisku nebo nepřímé škody.

16.4 Odpovědnost podle odstavce 16.2 je omezena na typické poškození, které je předvídatelné v době uzavření smlouvy.

16.5 Omezení odpovědnosti se použijí v případě našich zaměstnanců, zástupců, a nepřímých agentů.

16.6 Jakost při převzetí a zákonná práva z vadného plnění

16.6.1 Společnost AUTODOC AG odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady. Společnost AUTODOC AG zejména odpovídá za to, že v době, kdy jste zboží převzali (i) má zboží vlastnosti, které jste si ujednali nebo které společnost AUTODOC AG nebo výrobce popsali nebo které jste očekávali s ohledem na povahu zboží, (ii) se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití společnost AUTODOC AG uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá, (iii) zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy, (iv) je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a (v) zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

16.6.2 Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

16.6.3 Společnost AUTODOC AG odpovídá za vady vzniklé v době 24 měsíců od převzetí zboží.

16.6.4 Nemá-li zboží vlastnosti stanovené v článku 16.6,1 můžete požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti zboží, můžete požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, můžete odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, máte právo na bezplatné odstranění vady.

16.6.5 Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti máte i v případě odstranitelné vady, pokud nemůžete zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě máte i právo od smlouvy odstoupit.

16.6.6 Neodstoupíte-li od smlouvy nebo neuplatníte-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na jeho opravu, můžete požadovat přiměřenou slevu. Máte právo na přiměřenou slevu i v případě, že vám společnost AUTODOC AG nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že společnost AUTODOC AG nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by vám zjednání nápravy působilo značné obtíže.

16.6.7 Právo z vadného plnění vám nenáleží, pokud jste před převzetím zboží věděli, že zboží má vadu, anebo pokud jste vadu přímo způsobili.

16.6.8 Společnost AUTODOC AG neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

16.6.9 U prodávaného použitého zboží společnost AUTODOC AG neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu společnost AUTODOC AG neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu máte v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

16.7 Vyřízení reklamace

16.7.1 Jste povinni uplatnit reklamaci u společnosti AUTODOC AG nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiníte-li tak písemně nebo elektronicky, měli byste uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

16.7.2 Jste povinni sdělit společnosti AUTODOC AG, jaké právo jste si zvolili při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu společnosti AUTODOC AG je možná jen tehdy, žádáte-li opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Neodstraní-li AUTODOC AG vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li vám, že vady neodstraní, můžete požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo můžete od smlouvy odstoupit.

16.7.3 Jste povinni prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od okamžiku uplatnění (oznámení) reklamace u společnosti AUTODOC AG; při reklamaci předáte či doručíte zboží společnosti AUTODOC AG nebo do místa určeného k opravě současně s oznámením o uplatnění reklamace nebo následně po uplatnění reklamace. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

16.7.4 Společnost AUTODOC AG je povinna bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení vám v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, společnost AUTODOC AG vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s vámi písemně nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty máte stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

16.7.5 Záruční doba a doba pro uplatnění práv z vadného plnění se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení, resp. do doby, kdy jste byli povinni si věc vyzvednout, tj. kdy jste neměli možnost zboží užívat.

16.7.6 U oprávněné reklamace vám náleží náhrada účelně vynaložených nákladů.

17. Likvidace/informace o zákon o baterie

Naše společnost je členem rozsáhlého systému recyklace. Pokud nezbytné my vám může poskytnout informace o recyklačních středisek, kde volné nakládání produktů podle nařízení o balení (VerpackV).

Baterie jsou vyrobeny z cenného materiálu, ale to může poškodit životní prostředí, ne-li recyklovat. Staré baterie se nesmí likvidovat v popelnici: měly by být recyklovány. Uživatelé jsou povinni dodat použité baterie na místo centrálního setkávání, a majitel je povinen akceptovat staré baterie určené pro recyklaci.

Na balení baterií pro recyklaci je symbolem koše. Vždy pod popelnice jsou symboly chemických prvků, které obsahují škodlivé látky:
Pb = baterie obsahuje olovo obsahuje více než 0,004 % olova.
CD = kadmium obsahuje více než 0,002 % kadmia.
HG = rtuť obsahuje více než 0,005 % rtuti

Baterie nakoupené od nás, můžete nám poslat pro vysoce kvalitní recyklace. Proveďte označení na premise "Likvidace baterie" a odeslat na adresu: AUTODOC AG, Josef-Orlopp-Straße 55, 10365 Berlín.

Je to důležité!

Elektrická a elektronická zařízení neodhazujte komunálního odpadu. Spotřebitelé mohou předat do zařízení recyklačních středisek.

18. Přijetí spalovací motor a převodovka olejů

Vezměte prosím na vědomí, že jsou v souladu se zákonem stanovené povinnosti, bereme na naši adresu spalovacích motorů a převodový olej, olejové filtry a olejové a mastné odpady.

Příjem spalovací motor a převodovka olejů jsou zdarma. Tak prosím, aby dotazy ohledně omezení přeposílání e-mailů a náklady na služby, které jsou předepsány ustanovení GGVS (nařízení o přepravě nebezpečných věcí).

19. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

19.1 Pokud jste kupujícím, který je spotřebitelem, máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy. Využití mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je dobrovolné. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo se společností AUTODOC AG vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u společnosti AUTODOC AG poprvé.

19.2 Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi AUTODOC AG a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

19.3 Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

20. Závěrečná ustanovení

20.1 Tato dohoda je upravována zákony Německé spolkové republiky bez přihlédnutí k Úmluvě OSN o mezinárodních kupních smlouvách; tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z aplikovatelných obecně závazných právních předpisů.

20.2 Výhradním místem jurisdikce pro všechny spory vyplývající z nebo spojené s touto smlouvou je Berlín, přičemž strany v této smlouvě jsou obchodníci nebo nemají obecné místo jurisdikce v Německu nebo v jiném členském státě EU, nebo přenesli své sídlo do zahraničí po začátku platnosti těchto podmínek nebo jejichž bydliště nebo sídlo není známo v době přijetí právního úkonu.

20.3 Máme právo doplnit nebo přizpůsobit tyto podmínky po dobu trvání této smlouvy s budoucím účinkem, pokud to bude nutné z povinně splnitelný důvodu, jako například z rozhodnutí soudu nebo legislativních doplnění. Doplněné podmínky a pravidla vám v písemné formě zašleme před datem plánovaného uvedení v platnost, a zvýrazníme nová ustanovení a datum jejich vstupu v platnost. Zároveň vám garantujeme přiměřenou lhůtu alespoň čtyř (4) týdnů na prohlášení, zda s doplněnými podmínkami souhlasíte na účel vašeho pokračování využívání našich služeb. Pokud v této lhůtě, která začíná vaším přijetím zprávy v písemné podobě, neposkytnete žádné prohlášení, doplněná pravidla a podmínky budou z naší strany považovány jako vámi akceptované. Budeme vás informovat o právních důsledcích, když tato lhůta začne, tedy o právě namítat, o lhůtě k podání námitek, a o významu vašeho mlčení. Tento mechanismus doplňování se neuplatňuje k doplněním hlavních smluvních povinností zúčastněných stran v rámci poskytování služby.

20.4 Právní neplatnost jednotlivých nařízení nemá vliv na závaznost zbývajících ustanovení.

20.5 Tato smlouva je napsána v německém jazyce.


Berlín, 21.04.2021