
Máte právo na vrácení zakoupeného zboží do 14 dnů po obdržení vašich Zkrutna tyc pro Zavěšení kol, ramena
Více
V našem online obchodu Zkrutna tyc pro Zavěšení kol, ramena je možné využít tyto způsoby platby
Více
Po vytvoření objednávky v našem Zkrutna tyc pro Zavěšení kol, ramena obchodu si můžete vybrat kurýrskou společnost:
Více
Zadejte váš email a heslo
Ještě nemáte účet na EUautodily.cz? Registrace se nyní, bude to trvat méně než 1,5 minuty
Funkce spojovací tyče
Spojovací tyč je náhradní díl, který patří k rozvoru kol vozidla. Je označován také jako /0} opěrné kyvadlo tyče stabilizátoru. Tato část spojuje stabilizátor na přední nápravě se spodním nosičem nápravy a přenáší síly mezi dvěma koly nápravy během vychýlení a odrazů vozidla. Stabilizátor je sám o sobě nepatrnou součástkou, ovšem velmi důležitou pro pohodlí. Spojuje nejen dvě kola na každé nápravě navzájem, ale i kola se strukturou karoserie. Jejím posláním je, aby se zabránilo nerovnoměrné kompresi a aby se minimalizovalo riziko převrácení. Každé vozidlo má tuto stavbu na přední straně, některé dokonce na zadní nápravě. Mezi známé výrobce patří MAPCO, SWAG, VAICO, YAMATO a FEBI BILSTEIN.
V případě, že je spojovací tyč vadná
Spojení je přesně mezi stabilizátorem a ramenem, a z tohoto důvodu je kyvadlo podpořeno přírubou a očkem gumového a kovového ložiska, které ho chrání před poškozením. Spojovací tyč je jednou z částí, která je vystavěna opotřebení, a měla by být kontrolována v intervalech nejméně 200.000 kilometrů. Pokud je závada v této části, projevuje se to hlasitými zvuky při otáčení volantem. Při jízdě přes hrboly, výmoly a na špatných silnicích budete někdy slyšet vrzání nebo praskání v ložisku kola. Vadná spojovací tyč by měla být vyměněna rychle a účinně, aby nebyla ohrožena bezpečnost silničního provozu. Vůz je vystaven vyššímu riziku převrácení a míra jízdního komfortu je značně snížena.
Jak vyměnit spojovací tyče
V případě, že spojovací tyč byla vyražena, musíte přesně vědět, jak a čím vyměnit tuto součástku. Ve vozech se používá vícero různých verzí, jedna je 23 mm, ostatní 27 mm hrubá. V 23 mm provedení je stabilizátor prostě odstraněn a namontován je stabilizátor s 27 mm. Náklady na výměnu jsou téměř stejné v obou verzích, a demontáž kol bude rychlou záležitostí. Spojovací tyč je nepopsatelný náhradní díl, ale její správná instalace je důležitá pro bezpečnost silničního provozu. Vše, co potřebujete, najdete v našem internetovém obchodě a především za skvělé ceny. Najdete zde také mnoho dalších náhradních dílů v kvalitě OEM pro mnoho automobilových značek a modelů.