
Máte právo na vrácení zakoupeného zboží do 14 dnů po obdržení vašich Kompresor / jednotlive dily pro Klimatizace
Více
V našem online obchodu Kompresor / jednotlive dily pro Klimatizace je možné využít tyto způsoby platby
Více
Po vytvoření objednávky v našem Kompresor / jednotlive dily pro Klimatizace obchodu si můžete vybrat kurýrskou společnost:
Více
Zadejte váš email a heslo
Ještě nemáte účet na EUautodily.cz? Registrace se nyní, bude to trvat méně než 1,5 minuty
Funkce vzduchového kompresoru
Klimatizační systém ve vozidle je v podstatě kompresorové chladicí zařízení s oběhovým systémem, ve kterém je plynné chladivo stlačené do menšího objemu. To odvádí teplo, které je odváděno přes kondenzátor, který zkapalňuje toto chladivo. Poté se přivádí do výparníku, kde je třeba absorbovat teplo z okolí, aby se znovu vrátilo do svého plynného stavu. Může být ochlazeno na chladicích žebrech výparníku, který prochází ventilátorem do vnitřního prostoru vozidla. Tlak potřebný ke zkapalnění chladiva je vytvořen v kompresoru vzduchu, který je obvykle poháněn motorem vozidla. Na druhé straně, elektrický kompresor klimatizace má svůj vlastní elektromotor. Kompresor často pracuje podle principu axiálního pístového čerpadla, ve kterém je plynné chladivo stlačeno a zhuštěno pístem uspořádaným ve směru proudění. Existují také kompresory, které pracují na principu změny objemu. Známí výrobci vzduchových kompresorů jsou DENSO, BEHR, HELLA, VALEO, VAN WEZEL, AC DELCO a WAECO.
Co dělat, pokud je vadný vzduchový kompresor
Výsledkem poškozeného kompresoru je porucha výkonu chlazení, a nakonec selhání klimatizace. Chcete-li vyloučit jiné příčiny, systém klimatizace je třeba nejprve zkontrolovat s ohledem na únik chladiva. Poškozený kompresor musí být vyměněn ve většině případů, ovšem za určitých okolností kompresor klimatizace lze opravit.
Vyjmutí a výměna kompresoru klimatizace
S potřebnými schopnostmi a některými technickými dovednostmi můžete nahradit vadný klimatizační kompresor i sami. Pro tento účel musí být odstraněny jako první různé jiné periferní složky, jako jsou filtrační prvky; následně je potřebné přemostit přívodní vedení chladicí kapaliny. Kompresor je připevněn šroubem, který musí být uvolněn. Při instalaci nového kompresoru by měl být důkladně propláchnut přívod chladiva, aby se zabránilo vniknutí nečistot do chladicího okruhu, které můžou poškodit klimatizaci. Srozumitelné pokyny lze nalézt na internetu nebo v příslušné literatuře pro auto. Všechny potřebné díly jsou k dispozici levně v našem internetovém obchodě. Najdete zde také mnoho dalších náhradních dílů v kvalitě OEM a pro řadu automobilových značek.
Při výměně vzduchový kompresor, musí být vyměněn a systém vyprázdněn! V opačném případě, záruka nebude fungovat!
Při výměně vzduchový kompresor, musí být vyměněn a systém vyprázdněn! V opačném případě, záruka nebude fungovat!
Při výměně vzduchový kompresor, musí být vyměněn a systém vyprázdněn! V opačném případě, záruka nebude fungovat!
Při výměně vzduchový kompresor, musí být vyměněn a systém vyprázdněn! V opačném případě, záruka nebude fungovat!
Při výměně vzduchový kompresor, musí být vyměněn a systém vyprázdněn! V opačném případě, záruka nebude fungovat!
Při výměně vzduchový kompresor, musí být vyměněn a systém vyprázdněn! V opačném případě, záruka nebude fungovat!
Při výměně vzduchový kompresor, musí být vyměněn a systém vyprázdněn! V opačném případě, záruka nebude fungovat!
Při výměně vzduchový kompresor, musí být vyměněn a systém vyprázdněn! V opačném případě, záruka nebude fungovat!
Při výměně vzduchový kompresor, musí být vyměněn a systém vyprázdněn! V opačném případě, záruka nebude fungovat!
Při výměně vzduchový kompresor, musí být vyměněn a systém vyprázdněn! V opačném případě, záruka nebude fungovat!
Při výměně vzduchový kompresor, musí být vyměněn a systém vyprázdněn! V opačném případě, záruka nebude fungovat!