Více než
autodílů
Máte právo na vrácení zakoupeného zboží do 14 dnů po obdržení vašich Blatník pro Části karoserie, světla, okna
Více
V našem online obchodu Blatník pro Části karoserie, světla, okna je možné využít tyto způsoby platby
– MasterCard, Visa, American Express
– PayPal
Více
Po vytvoření objednávky v našem Blatník pro Části karoserie, světla, okna obchodu si můžete vybrat kurýrskou společnost:
Více
Německo
Rakousko
Švýcarsko
France
Itálie
Španělsko
Polsko
Rumunsko
Nizozemsko
Řecko
Portugalsko
Belgie
Maďarsko
Švédsko
Bulharsko
Dánsko
Finsko
Velká Británie
Slovinsko
Slovensko
Estonsko
Litva
Lotyšsko
Norsko Zadejte váš email a heslo
Ještě nemáte účet na EUautodily.cz? Registrace se nyní, bude to trvat méně než 1,5 minuty
Více než
autodílů





Blatníky a jejich úkol
Zadní blatník a přední blatník jsou součástí karoserie vozidla, které jsou umístěny nad koly, aby se pokryla a ochránila karoserie vozu. Úkolem je zabránit zbytečnému znečištění a průniku vody zvířenou od silnice, která by jinak znemožnila čistý výhled ostatních řidičů na silnici. Kromě toho jsou blatníky navrženy tak, aby poskytovaly přiměřenou ochranu proti přetočení kol vozidla, co by jinak mohlo ohrozit chodce.
Poškození blatníků
Blatníky jsou vnější boční přední a zadní hranice vozidla, takže mohou být velmi rychle poškozeny menší a větší havárií. Typické malé poškození se může stát rychle kvůli nepozornosti při opouštění parkovacího místa, jako jsou důlky a škrábance na laku, zejména na vnějších okrajích. Blatník a podběhy kol jsou neustále vystavěny stříkání, špíně, silniční soli a kamenům, takže blatníky jsou zvláště citlivé na korozi a poškození. Pokud koroze není včas odhalena a odstraněna, může se dále šířit. Aby nedošlo k poškození rzí, vozidlo by mělo být pravidelně umýváno a udržováno. Kromě toho, vakuové utěsnění může nabídnout určitou ochranu proti korozi.
Vyrovnávání blatníků
Promáčknutí blatníku může být opraveno v některých případech i bez natírání. Velikost promáčknutí není nezbytně rozhodujícím faktorem, zda je potřebné dávat vyklepat blatník, ale spíše se sleduje celková nepoškozenost povrchu. Kromě běžné metody na klepání těchto plechů a navrácení blatníků do původní polohy existuje také technologie extrahování promáčknutého plechu.
Odstranění škod a natírání blatníků
Blatníky nepatří mezi nosní díly vozidla, co je důvod, proč i menší poškození může být řešeno pomocí pryskyřice, sklolaminátu, rohože nebo tmelu. Po vytmelování je třeba natřít poškozenou oblast základním nátěrem a využít metodu pískování; až poté je možné dané místo natřít. Při každém těžkém poškození je vhodné odstranit poškozenou oblast a svařit nový plech. Vše, co potřebujete pro opravy blatníků vašeho vozu, můžete získat v našem internetovém obchodě. Nabízíme řadu náhradních dílů v kvalitě OEM pro mnoho automobilových značek a modelů.